Politica firmei
Politica firmei se bazeaza pe un management al calitatii serviciilor oferite care are la baza cooperarea cu clientii nostri pentru atingerea obiectivelor comune, orientandu-ne spre nevoile acestora. Profesionalismul membrilor echipei si cunostintele tehnice ale acestora in domeniul instalatiilor sunt garantia dezvoltarii rapide a proiectelor clientilor nostri. In prezent, echipa de lucru este formata din angajati ce imbina cu succes experienta cu puterea de munca si entuziasmul tineretii.
CALORIA SRL este membra a Asociatiei Inginerilor de Instalatii din Romania. Firma este autorizata de catre ANREpentru: proiectarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0,4 kV (Atestat tip Bp nr 10213/2014); proiectarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV-20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV (Atestat tip C1A nr 11246/2015); proiectarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar (Autorizatie tip PDI nr 15459/2015), proiectarea sistemelor de distributie a gazelor naturale (Autorizatie tip PDS nr 15458/2015); proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere incendiu (Autorizatie CNSIPC – ISU nr. 2304/05.06.2012), proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu (Autorizatie CNSIPC – ISU nr. 2295/05.06.2012) si proiectarea sistemelor si instalatiilor de ventilare pentru evacuarea fumului si gazelor fiebinti, cu exceptia celor de tip natural-organizat (Autorizatie CNSIPC – ISU nr. 5975/16.06.2016)
In scopul imbunatatirii calitatii serviciilor oferite, compania a implementat un sistem integrat de management (calitate – mediu – sanatate si securitate ocupationale) certificat de catre ROCERT, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005 si SR EN ISO 18001:2008.
Prin urmare, politica privitoare la calitate constituie o prioritate a managementului societatii, care prioritizeaza mentinerea standardelor de calitate si imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor, pentru a se asigura de satisfactia deplina a clientului.